söndag 14 november 2010

Tillfälligt avbrott

Ja, vad som hände med uppdateringen om Den Fantastiska Semestern kan man ju undra... Nu när jag bloggaktiverar mig själv en knapp månad senare befinner jag mig så långt från Yucantans drömska värld som överhuvudtaget är möjligt - jag är tillbaka i Sverige.

Som ni förstår är det dags att börja avverka denna bloggen, men jag tror inte på idén om att riva av plåster snabbt, utan jag är mer för långsamma, smäktande och plågsamma farväl. Det känns dessutom mer hedrande gentemot allt jag levt, känt och sett de senaste tio månaderna av mitt liv.

Därför ska jag nu i steg för steg ta farväl av Mexiko och min tid där, på det sätt jag tycker det bör göras. Häng gärna på!

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra där, Bubbles!

Det gillar vi!

Keep on bloggin' until ur mexican mind stops poppin'!

:)