tisdag 19 oktober 2010

Vykort!

Jag ar pa semester och har det oforskamt bra. Jag tyckte att jag fortjanade en sista get-away innan jag get-awayar tillbaka till Sverige igen om snart tva veckor. Att ladda mina batterier med solsken for att orka med den langa svenska vintern, om man sa vill. Destinationen blev Yucatanhalvon, den enda delen av Mexico som fattades att checka av pa listan innan jag kunde atervanda hem och kanna mig nojd (for ett litet tag i alla fall). Jisses, sager jag bara! Snacka om att overtraffa mina forvantningar. Tokfint ar det, snudd pa magiskt, och jag har sett och gjort sa mycket som bara vid tanken pa det varmer mig inombords och far mig att ga omkring med ett fanigt dumflin pa lapparna. Sen att jag traffat en massa harliga sjalar pa vagen ar bara ett av manga plus som gor att denna vecka kommer att etsa sig fast i mitt minne ett bra tag.

En mer genomforlig text om upplevelserna har kommer forhoppningsvis snart. Tills vidare far ni noja er med lite bilder.

Karlek!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sem é ster!